Maak een afspraak!

Veelgestelde Vragen

Heb je een vraag? Kijk dan eerst even of je vraag hieronder al beantwoord wordt! Staat je vraag er niet tussen, neem dan contact met ons op via de contactpagina.

Showroom

Is de showroom open?
Vanaf 1 maart 2022 hebben wij onze nieuwe showroom in Zutphen geopend. Het is ook mogelijk om een afspraak te maken.
Zijn alle producten aanwezig in de showroom?
Op dit moment hebben wij 200 m2 gevuld met ons assortiment en de laatste badkamertrends. Helaas kunnen wij niet alle producten die wij online hebben in de showroom tonen. Wel tonen wij een scala aan materialen, kleuren en afmetingen, zodat wij u altijd goed kunnen adviseren. In de showroom kunnen onze verkopers voor elk artikel een alternatief laten zien in de afmetingen die u voor ogen heeft. Onze experts helpen u graag en geven gepast advies voor elk product.

Betalen

Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Iets moois uitgekozen? Betaal je bestelling via onderstaande betaalmethodes:
- iDeal
- Creditcard
- PayPal
- Bancontact
- SEPA
- Klarna
Wanneer ontvang ik de factuur?
U ontvangt de factuur als uw bestelling is afgerond in ons systeem. Heeft u daarna nog geen factuur ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice.
Zijn alle prijzen op de website inclusief btw?
Ja, alle prijzen op de website zijn inclusief 21% btw.

Retourneren

Zijn er producten die niet geretourneerd mogen worden?
Ja. Uitgezonderd van het herroepingsrecht zijn de volgende producten:
- Volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn;
- Producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken;
- Producten die na levering door hun aard onherroepelijk zijn vermengd met andere zaken.

Graag zoeken wij samen met u naar een passende oplossing. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.
Wanneer krijg ik mijn geld terug na een retour?
Binnen 14 werkdagen staat het geld weer op uw rekening.
Wat is de garantietermijn?
De garantietermijn op producten verschilt van 1 tot 10 jaar. Je vindt het garantietermijn per product in de specificaties op de productpagina.

Bezorgen

Welke verzendmethodes zijn er?
Brinktegels heeft meerdere verzendmethodes welke verschilt per product.
- Via pakketdienst.
- Onze bezorger komt bij u langs met uw bestelling.
- U kunt uw bestelling afhalen.
- We verzenden uw bestelling direct vanuit de leverancier.
Bezorgt Brinktegels ook in het buitenland?
Ook naar België verzenden wij bestellingen. Wil je jouw bestelling in een ander land laten bezorgen? Neem dan even contact op met onze experts.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Het is mogelijk de bestelling af te halen bij ons showroom in Zutphen. Hierdoor worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Wij zullen contact met u opnemen, zodra de bestelling klaar staat.
Wat zijn de afhaaltijden?
U kunt uw bestelling elk moment ophalen tijdens de openingstijden van onze showroom:

Zo. 09:00 - 17:00 uur
Ma. 09:00 - 17:00 uur
Di. 09:00 - 17:00 uur
Wo. 09:00 - 17:00 uur
Do. 09:00 - 17:00 uur
Vrij. 09:00 - 17:00 uur
Za. 09:00 - 17:00 uur
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Na uw bestelling ontvangt u van ons een bevestiging. Vanaf het moment van bestellen gaan wij de producten voor u verzamelen. Wanneer wij uw bestelling klaar is om geleverd te worden, krijgt u van ons een track&trace code toegestuurd of nemen wij contact met u op om een leverafspraak in te plannen.

De levertijden zijn zo concreet mogelijk aangegeven op onze website. Echter zijn wij wel afhankelijk van onze leveranciers en fabrikanten. De situatie kan zich voordoen dat vertragingen zich voordoen. Wij zullen er alles aan doen om ook daadwerkelijk binnen de aangegeven termijn te leveren.

Let op: Uw bestelling wordt uitgeleverd wanneer wij uw bestelling compleet hebben. Wij wachten dus met uitleveren tot het product met de langste levertijd binnen is.
Kan ik een voorkeur aangeven wanneer mijn bestelling geleverd wordt?
U bij het afrekenen in het veld ‘Opmerkingen’ een voorkeursmoment aangeven voor het bezorgen van uw bestelling. Deze vindt u na de derde stap onder het kopje ‘Controleer uw bestelling’. Wij proberen dit te realiseren, echter dient u wel rekening te houden met onze aangegeven levertijd. De planning belt u een dag van te voren voor het maken van een leverafspraak of u krijgt een link met een track&trace code een dag voordat uw bestelling binnenkomt.
Mijn bestelling is niet bezorgd, wat nu?
Wat vervelend om te horen. Een dag van tevoren krijgt u een track&trace code of wordt u gebeld door onze planner. Heeft u een bezorgafspraak gemaakt, maar nog niet uw bestelling ontvangen? Wacht nog even af, het kan zijn dat de bezorger wat vertraging heeft opgelopen. Heeft u toch twijfels of de bestelling komt? Neem dan contact op met de klantenservice. Dan zullen zij op onderzoek uitgaan.
Ik heb een beschadigd Artikel ontvangen, wat nu?
Wij pakken onze producten altijd zo goed mogelijk in. Helaas wil het soms voorkomen dat een product tijdens het transport beschadigd raakt of dat het product een fabrieksfout bevat. Dit gaan wij natuurlijk zo snel mogelijk voor u oplossen. Om een servicemelding te maken, hebben wij een handig formulier. Vul hier de gevraagde informatie in en voeg een foto toe, zodat wij u zo snel mogelijk kunnen helpen. De serviceafdeling streeft ernaar om een serviceaanvraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden.
Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat nu?
Wij verzamelen onze bestellingen met voorzorg, maar het kan helaas nog wel eens voorkomen dat een verkeerd artikel wordt verzonden. Dat willen wij zo goed mogelijk met u oplossen. Daarom adviseren wij u om contact op te nemen met onze experts die samen met u zoekt naar een oplossing.

Klantenservice

Wat is het antwoordtermijn op een serviceaanvraag?
Onze serviceafdeling streeft ernaar om uw serviceaanvraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden.
Brinktegels slider 2
Meld je aan & ontvang

€ 10 korting

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf altijd op de hoogte!

Winkelwagen
Inloggen

No account yet?

Account aanmaken
Cookies
Brinktegels gebruikt cookies om uw ervaring op onze website te verbeteren. Door op deze website te surfen, gaat u akkoord met het gebruik van cookies.
Accepteren Meer info
Chat openen
1
Hallo 👋
Kunnen wij u ergens mee helpen?